Blog

CAKRA ALAM PENIPU BESAR

Posted by dmalino on March 14, 2010 at 4:28 AM

 

 

New Page 1

CAKRA ALAM PENIPU BESAR - USTAZ ARIEF

Walau entries sudah agak lama, hampir 2 tahun, tapi aku percaya masih ramai lagi yang tidak mengetahuinya.. Saksikanlah betapa besarnya penipuan yang telah dibuat oleh ustaz si putar alam ni kepada seluruh rakyat Malaysia..




USTAZ ARIEF DARI CAKRA ALAM ADALAH PENIPU..kenapa? lihat sini 

You need Adobe Flash Player to view this content.



Disini diterangkan kaedah penipuan dari ustaz Arief . Terdapat dua yang paling terkenal iaitu :
1) Mengeluarkan darah kotor menggunakan telur
2) Rawatan menggunakan cas elektrik dari anggota badan ustz arief.

         



 

 

 

 

 

 

 















1)  Rawatan menggunakan telur
  • Meletakan telur di atas badan pesakit, apabila dipecahkan telur, kononnya terdapat darah kotor.
  • Apabila Pengkaji Korea memberi telur yang dibawa dari kedai, Ustaz Arif kata "kena guna telur ayam kampung". Apabila digunakan telur tersebut tidak terdapat pula darah atau apa-apa yang pelik.
  • Trick Penipuan - Suntik darah/pewarna kedalam telur menggunakan jarum halus, kemudian letak plaster kecik untuk menutup lubang kecil itu.

2)  Rawatan cas elektrik

  • Meletakkan lampu kalimantang di sekitar anggota badan pesakit dan lampu akan menyala sekiranya terdapat cas yang tidak elok. Penggunaan test pen boleh menyala lampu, menanda kan ada pengaliran cas elektrik yang tidak stabil
  • Pengkaji Korea meminta Ustaz guna mentol bervoltan tinggi, tetapi tidak menyala.
  • Semasa rawatan menggunakan telur, beliau tidak memakai selipar, tetapi semasa rawatan elektrik, beliau memakai selipar (Pelik bukan?). Penyelidik Korea meminta untuk scan selipar Ustaz Arief dengan alat pengesan logam, tapi ustaz Arief tidak benarkan.
  • Cameraman pula merakam gambar kaki ustaz semasa tengah on off kan lampu, Cukup Jelas semasa On= 'kaki letak' dan Off = 'Kaki angkat'.
  • Apabila Ustaz Arif tiada, Penyelidik Korea tersebut secara sembunyi-sembunyi menggunakan alat scanner, untuk scan selipar dan keputusannya scanner berbunyi menandakan terdapat alat di dalam selipar tersebut.
  • Trick Penipuan: Dalam selipar tu mengandungi barang electronik yang mampu membekalkan arus elektrik kecil dan tak memberi kesan renjatan pada badan manusia


JIKA anda hendak melihat atau download video bagaimana penipuan ustaz arief diketahui, sila saksikan video ini..



You need Adobe Flash Player to view this content.




Sudah jelas lagi nyata. Ustaz Arief adalah seorang penipu. menipu hampir seluruh rakyat Malaysia.. Orang kenamaan dan vip juga tertipu. apakah yang patut kita lakukan terhadap ustaz ini.?

Categories: None

Post a Comment

Oops!

Oops, you forgot something.

Oops!

The words you entered did not match the given text. Please try again.

Already a member? Sign In

9 Comments

Reply ipah
7:59 PM on March 26, 2013 
pelancau kaki penipu....... kan dah malu
Reply ajib
11:00 PM on November 26, 2011 
oooo says...
nak pecaya org kafir ke,org islam...

percaya kat org kafir dan islam yg benar... n tidak pada org kafir n islam yang fasik penipu... lagi benci pada org islam penipu...
Reply hyt bhn
5:49 PM on October 6, 2011 
Cakra Alam kini hidup kembali ! Sekarang bini dia pula menipu ! Awas jangan tertipu !

Pusat Perubatan Tradisional Al-Hikmah

No. 23, Tingkat 1, Jalan Kampung Pandan, Kampung Pandan, 55100 Kuala Lumpur.
(Berdekatan Sek. Men. Aminuddin Baki & Kelab Belia dan Sukan Kg Pandan. Bersebelahan Stesen Minyak Petronas)

Tel: 03-9282 5296 / 03-9284 1642
019-328 0707
Fax: 03-9283 3641

http://pusatrawatanalhikmah.blogspot.com
Reply adie
8:41 AM on September 10, 2011 
knpalah nak pcya sgt rekaan korea keparat n yahudi yg nak hcurkn islam?kn org korea ni (terang2)guna trik kamera.dan bukan ustad tsbut.org kita ni pcya dgn helah vdeo tsbut.lu smua org bole pkir sendri la.knpa yahudi nak fitnah islam.dn rawatan islam yg benar ini.
Reply adie
8:34 AM on September 10, 2011 
sblum org malysia 'jugment'kan ustd mhmd arief.cuba tgok betol2 dlm vdeo tu.adakah itu kaki sbnr ustad tsbut (on of).jgn ckp ustd ni tipu.video yg tipu.xda bukti itu kaki ustad yg on of kn tu.ini trik kamera dan slipar yg dlm vdeo tunjukan slpar yg dgunakn ustd tp kn slpar yg sma bole dbeli oleh korea kparat!tu kat kedai.ini fitnah gila babi yg mburuk2n ustd tsbut.org kita ni tgk je video trus pcya bulat2 knp la bodo sgt.hanjing yg pcya video ni benar(apa yg korea ni buktikn)aku pun boleh buat.!ini cuma trik korea guna kamera je.apalah!
Reply oooo
10:23 AM on February 26, 2011 
nak pecaya org kafir ke,org islam...
Reply lalalola
2:13 PM on August 8, 2010 
suh ustaz nie buktikan depan sume,..siar lam tv...
tgok cmna..cuak ke xcuak..
Reply dmalino
2:24 PM on March 14, 2010 
apa ada hal..kita utarakan benda yang benar..ustaz ni bkn nya bagus sangat..memang mamak ni kejenya menipu orang.. bagi smua orang tau.. biar cakra alam tu bangkrap..berlakon je lebih..
Reply u&me
10:02 AM on March 14, 2010 
tk takut kna saman ke bro???

New Page 1

Sedang Keudara:
  Macam-Macam Ada
[ DJ Amigo ]
Pendengar:
117 / 300

Dua Jasad Satu Hati


Ingin Mempromosikan Perniagaan Anda?

Urutan Wanita Cara Tradisional?



Perkhidmatan DJ. PA. Sistem & Karaoke, Canopy & Catering bertaraf VIP untuk sebarang majlis anda di kawasan Lembah Klang & Hulu Klang


Ingat !! Mati Adalah Satu Tuntutan


Pakej Pinjaman Koperasi Termurah Di Malaysia , Kadar 5.53% Setahun. Pembayaran Sehingga 150k Tempoh Maksima 180 Bulan ( 15 tahun )

Recent Videos

463 views - 1 comment
464 views - 0 comments
451 views - 1 comment